Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2006 12:03 - Място за всеки...пушеци разни
Автор: ssslavy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3898 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Добър ден, аз се казвам Слави и съм зависим!
Пушач!
Повече години от живота си пуша, отколкото не. Аз съм едно немодерно  и пристрастено създание със самоубийствени навици. И имам нужда от място за пушене.
В офиса са фенове на глобалната дискриминационна политика спрямо пушачите и са ни пратили да си боледуваме на предназначено за целта място.

Ето го:

image

Много urban, много нещо. Като дете пропуших по строежите и ми едно такова мило , родно... като Волен Сидеров:)

image


За да можете да оцените цялостната му прелест и чар. Некъв мазохизъм е това (или когнитивно изкривяване), ама наистина намирам романтика в полуразрушените, западащи сгради. По тая логика, си мисля че живея в романтичен град.

image

Мястото е много уютно. Тази сложна плетеница от стряхи и капчуци осигурява почти пълна непропускливост на дъжд. Скоро очаквам да установя как е със снега.

image


Има и малко природа. Всъщност е доста свежо. Стълбите водят към една площадка, която плаче да бъде украсена с графити. Но разбира се има проблеми със съседите...

image


Хората, пребиваващи по не знам какви причини, зад този прозорец ни правят сериозни проблеми, че се събираме да пушим там. Кисела работа...

image

Което всъщност не е странно, като се погледне какво оставяме зад себе си. "Мръсни наркомани!" бих казал, ако съм от другата страна на димната барикада!

Отивам да изпуша една цигара:)


А вие?


Тагове:   място,


Гласувай:
0



1. анонимен - Непушачите са задници!!!
25.10.2006 12:07
Пушачите им все виновни
Били смръдливи, нечаровни
А те дори и да не искат
Автомобилен пушек вдишват

Wow, каква рима случайна :-D

Поздрави
цитирай
2. andreytcho - Непушачите са задници!!!
25.10.2006 12:20
Който не пуши зло не мисли
Този който зло не мисли, мисли за работа
този който мисли за работа, е ПРОДУКТИВЕН!!
цитирай
3. dosheva - ох, тъкмо си изпуших цигарката!
25.10.2006 12:57
Пуша синьо виктори и му се кефя максимално. Всички ми казват, че било много вредно - нали съм жена. Ама никой не казва, колко е вредно само да се работи а? - всичко е в главата. Може лошо да ти стане само ако си внушиш, че ябълката ще разяде стомаха ти. Никой не ми вярва, но важното е, че аз си вярвам :):):):)
цитирай
4. sunflower - Малииииии .....
25.10.2006 14:55
ше ме накарате да пропуша съвсем .... сега припалвам по една ... от доста време, де ... не съм от пристрастяващите се :Р :)))
цитирай
5. ssslavy - ооо
10.11.2006 10:44
и нашият случай има развитие. Мрънкащите съседи опищяха орталъка (двора бил техен, дребнобуржоазни индивиди се навъдиха, ейййй) и ни заключиха вратата към пушалнята. Сега пушим в кенефа. За да стане съвсем среднощолско скоро можем и да започнем да се натискаме:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssslavy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305976
Постинги: 36
Коментари: 198
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930