Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2006 11:58 - Немили недраги или предизборна емиграция
Автор: ssslavy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3809 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2006 11:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Петък е! Времето е перфектно! На работа си, ама е не съвсем. Хилиш се леко глуповато, потупваш хората по рамото без много причини, черпиш цигари и си уреждаш срещи за по бира/кафе през целия ден.С нетърпение очаквам вечерта. Тогава емигрирам!
За Белград!
Докато минат изборите.
Не искам да съм в държавата докато огромен процент от народа ни гласува за Волен Сидеров. През това време ще съм гражданин на света.
Миналата събота имах двама сърби на гости. Готини момчета. Бираджии. Докато обикаляхме из парковете (помните ли какво време се беше отпрало тогава) от време на време изборите се намесваха в живота ни.

"Йеби га брат, 20%!!!"

Не можеха да разберат, как може толкова хора да гласуват за някой, който се появява по постерите си с протегната напред ръка (не лош поздрав, но доста натоварен с фашистки асоциации).

"Види го фашисто!!!"

Много се забавляваха с всичките му плакати. Умираха си от смях. Ама малко тъжен.
Сърбите са хора, доста напатили се от националистически забежки през последните години и младите хора там вече са силно имунизирани срещу подобни евтини пропаганди. Видели са, че мразенето не е решение, а бумеранг от проблеми. И не могат да разберат как може ние още да скачаме на тоя батут. Ама ей го на - можем. Или поне 1/5 от нас.
Е, затова емигрирам при тях за два дена. Не ща да съм тук.
Пък и Белград е много, ама много хубав град. И правят не лоша бира:)

Да видим с кво време ще ни посрещнат.


Тагове:   Немили,   недраги,


Гласувай:
0



1. sunflower - Ssslavy, не искам да се заяждам ...
27.10.2006 12:07
... ама сметката не е точно такава. От 40% гласували , 20% са за този тип, което прави 8% от целокупния български народ. Това, че целокупния български народ не ходи да гласува е друг въпрос ... Все пак, на мен тази сметка по-ми харесва, защото другата е наистина отчайваща :(
цитирай
2. ssslavy - ой верно бе
27.10.2006 12:42
ех, мерси ти! не ме бива много по изборните сметките :)
така вярно звучи по-добре
цитирай
3. анонимен - :-)
27.10.2006 13:38
по-добре и си остани в Белрад - на Сава има едни хууубави кръчмета :-) а така със сигурност ще отървеш и двата идиота - те сърбите и комунизма бяха обърнали на успешна пазарна икономика :-)
цитирай
4. ssslavy - eeee не
27.10.2006 13:43
жестоки места имат (особенно Ада парк) ама чак пък да емигрирам за постоянно - не е мой стил, дет се вика:)
цитирай
5. omerga - Блазе ти:)
28.10.2006 13:01
Аз щях да съм в Полша сега за пет месеца, но се наложи да отложа. Това стана някъде септември и много се радвах (ах, наивност), че ще съм тук за изборите. Ами ей ми на сега:))) Приятно ти в Белград и наздраве
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssslavy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305946
Постинги: 36
Коментари: 198
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930