Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2007 13:21 - Бита определя съзнанието. Ли?
Автор: ssslavy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7209 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Представяте ли си традиционния въпрос “Можеш ли да ме познаеш?”,  но отнасящ се не до снимки от детската градина, а за такива правени миналия месец?:)

image

Винаги съм се чудел, дали хората от мюсюлманските страни имат някакви по-развити от нас способности за разчитане на лицевия израз на жените, ползвайки само малката видима част. Вярно, че очите са “прозореца на душата”, богато снабдени с малки мускулчета, реагиращи на всяка промяна в настроението, но пък и останалата част от лицето, не е като да не носи информация.

Как ли се оправят там мъжете, завалиите. И без това не е лесно да разбереш другия пол, пък кво остава ако не му виждаш лицето.

Човешкия мозък е гавкава работа и развива всякакви компенсаторни механизми при лишаване от някой източник на информация.  Дали мозъка на мюсюлманите е по-развит в тази област, отговаряща за разчитането на лицевата импресия? От това може да стане доста интересен кроскултурен експеримент. Някой да е навит да го финансира:)

 




Тагове:   определя,


Гласувай:
0



1. darkside - ^^
06.03.2007 14:39
Ако не по друго, поне по движението на задника всеки мъж може да познае половинката си. :P
цитирай
2. ssslavy - мммм
06.03.2007 14:48
Без да подценявам движението на задника като комуникационен канал, ми се струва че не баш така. Просто то активира други области на мозъка, не разпознавателните:)
цитирай
3. анонимен - ...
06.03.2007 15:27
от най-ранна детска възраст ме вълнува този въпрос - как се разпознават и много често питах майка си - дали ще ме познае ако ме отмлекат и ме облекат като техните жени (ние живеехме в арабска държава). И майка винаги казваше, че трябва да съм спокойна, защото и само едно око да ми се вижда тя ще ме познае - това са най-успокоителните думи, които съм чувала и аз вярвам, че тя ще ме познае. Май излезнах от темата - но се сетих като прочетох постинга.
Желая ти хубав ден!
цитирай
4. ssslavy - Там е друга бира!
06.03.2007 16:48
Майките познават децата си на енергийно ниво. Веромони ли са, лъчи ли са, телепатия ли е, ама е била права. Евала че не ти е казала "Не ме занимавай с глупости!":)
Благодаря ти, и на теб хубав ден!
Всъщност - хубав ден на всички!
цитирай
5. varak - не се фрапирай
06.03.2007 16:56
еми видях една снимка накъде из нета(май беше на една от тия) ама на сканирания й паспорт! еми пак е така! смисъла е никъф, ма те си знаят...
цитирай
6. ssslavy - хахаха
06.03.2007 17:28
верно ли бе???
Е явно верно имат некви свръхестествени способности:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssslavy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305515
Постинги: 36
Коментари: 198
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031