Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2006 12:09 - шофоьорът, да го е`а!
Автор: ssslavy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3134 Коментари: 2 Гласове:
0



Българският таксиметров шофьор е рядък образ. Гилдията е една безумна колекция от уникални изрезки, оставили неизлечими следи в нашата култура.
Днес се сблъсках с един невероятен тип. Еманация на народната мъдрост и  бисер на диалектологията.

Диалога между нас протече горе долу така:

Аз: - Добър ден!
Шофьора: .....
А.: Към белгийското посолство (за хората, които имат работа там днес-посолството почива.Празнуват нещо). Ама не го знам къде е, некъде на "Велчова завера", около Семинарията.
Ш: Знам го да го е`а. (не е автоцензура, човека така си го произнасяше). Има там един триъгълник, да то е1а, и то е там. У лево.
А: Е, значи сме на там.
Ш: През ендекато да го е`а, а?
А: Да

...... мълчим си малко, докато избутва една маршрутка, за  да се престрои...

Ш: Ареее, маце карай да те е`а! (отнася се за една шкодичка фабиа рееща се пред нас)
А: Учи се момичето.
Ш: Да се учи в училище да я е`а. На пътя се кара. Да ги е`а и училищата и пътищата.

....тук аз млъквам, оптивайки се да не избухна в бесен кикот. Шофьора усеща нещо и замълква, докато прецени ситуацията.....

Ш: Да го е`а и задръстването, спокойно само, ше стигнем бързо.
А: Няма проблеми.
Ш: Да бе да го е`а! Ше гледаш ли мача?

....в главата ми възникват смътни подозрения, че става въпрос за мача на Левски довечера....

А: Не, не ме вълнуват много!
Ш: Прав си да го е`а, к`во ше им гледам да ги е`а. Ш`ги лупат пак като  цигани в ареста.

......нямам кво да кажа, подозирам, че е прав, ама кво от тва.....

Ш: Е тука е, чакай да врътна да го е`а и си готов. Аре два и 30. Имаш ли дребни.
А: Не.
Ш: Нема проблеми.

Човека извади една чашка с монети и ми върна до стотинка, с което издържа основният тест за печеност при таксиметровите шофьори. На раздяла ме посъветва да взема и останалите касови бележки от апарата, за да ги осребря и тях, заедно с моята.

Истински Андрешко, да го е`а!:)





Гласувай:
0



1. shiva - :)
15.11.2006 12:58
Ей, за пръв път чувам за таксиметров шофьор, който връща ресто!!!!!
На мен обикновено сметката ако ми е 4.30 и дам 5 лв не ми връщат!!!!!
Браво, да го е'а! :))
цитирай
2. ssslavy - значи
15.11.2006 13:01
сметката ти е 5 лв:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssslavy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305943
Постинги: 36
Коментари: 198
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930