Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2006 10:06 - Напразни усилия на...няма значение
Автор: ssslavy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10265 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 15.11.2006 10:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Киро П. бил отишъл на театър. Браво! А пък аз от една година не бях ходил на кино. Вече и на компютъра нещо не ми е кеф да си гледам филми. Български пък, да не говорим от кога не съм гледал.
Ама снощи, моето момиче ме хвана объркан от скорощното подстригване, дезориентиран, раним, склонен към приключения и ...вземи тоя български филм. На кино. В рамките на кинопанорамата. Аз, тя и двама наши приятели. Интелектуалци и разбирачи. Те ни го препоръчаха.
Тръгнах към киното изпълнен с подходящите за случая стереотипи и предразсъдъци. Дет се вика "Тва филм ли е или психиатрична експертиза".

Сега, знам, че за да е добра историята от тук нататък трябва да разкажа как филм е бил супер. Как подценяваме българското кино. Как съм получил ценни позрения, благодарение на млади български творци.....

Е, историята ще е скучна.

Също като филма "Обърната елха", на който ме заведоха.

image
 кадър от филма

Отдавна не бях се сблъсквал с нещо толкова плоско, скучно и шаблонирано. Като се напушим с приятели си приказваме по-интересни банализми, отколкото сервираните ми от авторите (де да ги знам кои са).

Кратък преразказ на единият час, който изгледах:

- хората са отчуждени, обединява ги само общата консумация (връх на идеята - близки кадри как се коли теленце)
- един бременен в 5-и месец свободен дух, който среща помоща на обикновенните хора, но е отритнат от семейството, държавата, църквата и сектите (които май бяха илюстрирани с Дъновиско сборище???). На свободния дух не ум пука!
- Отравянето на Сократ(тук полезното е че се използва рядката дума Бучиниш, та може да има файда за някой).
-Куче, завързано с верига за паницата си за хранене. Боже колко мъка има на плаца!
- аутист и кретен си говорят в нещо между затвор и казарма. Епизода е изпълнен с клишета. Аз лично не издържах и си тръгнах на следният диалог:
Аутуиста: - Светът е отражение в обърнато огледало. А знаеш ли на какво е отражение?
  Кретена: На какво?
  Аутуиста: Няма значение!!! "

Иначе имаше много готини кадри от Беглика. (Космическо място!!!)


Ама понеже съм ретрограден профан, довечера мисля да отида да играя на покер с приятели. Стига ми култура:)



Тагове:   Напразни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Напразни усилия на...
15.11.2006 11:37
Така е, днешните български филми са супер тъпни, защото ги правят бездарни връзкари влезнали в НАДФИЗ, мислейки се за големи режисьори:)
цитирай
2. анонимен - Made in BG
15.11.2006 12:13
Или - ПОМИЯ!!!
И т'ва ако е културана европейса държава... :-/

Поздрави
цитирай
3. starlight - НАТФИЗ
15.11.2006 12:26
НАТФИЗ трябва да се забрани със закон, тъй като осакатява и малкото талант.
цитирай
4. dosheva - Аз не се мисля за интелектуалка, но...
15.11.2006 12:30
Само кадъра от филма ме накара да пожелая да го гледам.
Разказът по-долу - малко ме обърка, но съм сигурна, че има идеи за разсъждение.
Аз съм ЗА БЪЛГАРСКОТО КИНО и съм гледала такова нещо. Недейте да сте толкова критични - хората правят кино без пари. Актьорите са добри и печелят награди. Ама ние - нали все сме свикнали да критикуваме, щото...сме големи разбирачи!
Пък и сам каза - отишъл си предубеден на кино!
цитирай
5. mushrumoti - една
15.11.2006 12:31
забележка, не се пише скорощно
но ще ти простя може и пръста ти да не е оцелел мястото
дразнещо е
иначе най-голямата простотия, която можеш да гледаш, напушен разбира се е Борат
чудиш се да се смееш ли или да плачеш в крайна сметка се смееш много
цитирай
6. ssslavy - и аз съм ЗА
15.11.2006 12:43
доброто кино, независимо дали е българско, албанско или американско. Знаеш ли dosheva кое беше най-дразнещото?
Отговора не е "Няма значение":)
Лошото беше, че тези хора бяха успели да намерят пари (държавни, т.е. наши , както и от разни частни и европейски фондации и фирми), но ги бяха опропастили, създавайки един самоцелен и импотентен продукт.
Оператора беше на добро ниво, кат оси личеше че е разполагал с добра техника. Декорите бяха добре направени (от техническа гледна точка), имали са доста време за мотаж, понеже си бяха поиграли доста. Но крайният продукт е едно беэидейно нещо. Толкова пари ли има в българското кино, че си позволяват да ги дават за подобни дивотии?
цитирай
7. ssslavy - втори отговор, че първият стана малко дълъг
15.11.2006 12:47
Разликата между онанизма и маструбацията е като между дория и лошия филм.
Маструбацията е самозадоволяване на база фантазии за сексуални преживявания. Дай боже всекиму!:)
Онанизма е патология, там самозадоволяването става на база фиксация върху самият полов орган, без да има интерес към друг сексуален обект. Е, този филм си беше жива самоцелна ч...я на онанист.
"Вижте ме кво направих!!!"

цитирай
8. mushrumoti - винаги
15.11.2006 13:21
съм се чудел от къде идва на човек желанието да се прави на умен, но днес стигнах до размекващото краката заключение, че е от главният мозък
мда
бастионът на егото и то все ни казва, че другите са тъпаци, че има хора тъпаци и още по големи тъпаци, /извинете ме за тафтологията/които им дават пари
и още по-големи тъпаци, които ги гледат
и защо пък да не се почувстваш глупаво, не може хубавица да си всеки ден
айде жив, здрав
цитирай
9. ssslavy - нищо не разбрах
15.11.2006 14:36
но допускам че си прав:)
Мерси!
цитирай
10. dosheva - Аааа,
15.11.2006 14:40
това уточнение за държавните пари е доста важно!
Не се ценят чуждите пари. Нямаш какво да губиш, следователно няма смисъл да си най-добрия.
А и аз много приказвам, ама скоро не съм гледала български филм, ама...нали съм си патриотка :):):):)
Благодаря за обяснението за разликата между мастурбацията и онанизма. Не го знаех тва.
:):):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssslavy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305514
Постинги: 36
Коментари: 198
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031