Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2006 15:58 - Понякога те се завръщат
Автор: ssslavy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4702 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Старите приятели. Догонват те или те пресрещат на улицата.
    - Копеле, ти жив ли си бе?
    - ОООО, как е?
    Или просто "Здравей!". И гледат над лявото ти рамо. Или в земята.
    И са кво?
    Помниш че ги обичаш, че сте делели много неща преди години, че сте вярвали и мечтали за разни почти еднакви неща. И после нещата са се разсъхнали. Заради вас или заради живота, но вече не се виждате. Не си пишете (то па кой си пише в днешно време). Не се каните дори на рожденните си дни.
    Кофти моменти, неловки. Чувстваш се още по-гузен, щото започваш да му се ядосваш на пича, че те е поставил в тва положение. Хем не можеш да го отрежеш и подминеш, хем разговора тече по "английски" и с избягващи се погледи. Ебати дрисльото, ебати и тъпото парче.
    Палиш нова цигара от току що изпушената (аз като съм изнервен или притеснен много пуша). Току що в личното ти пространство е навлезъл почти чужд човек, който не можеш да изхвърлиш, понеже емоционалната ти памет крещи, че го обичаш и ти е приятел. Шизофрения.
    Палиш трета цигара и решаваш, че по-добре да умреш от срам отколкото от скоротечен рак на горната полвина на тялото. Поемаш въздух и изтърсваш нещо дълбоко имтимно. Нещо което напоследък ти се върти из главата или живота, но още не си го дефинирал дотолкова, че да го споделиш дори и с жена си. Като в добрите стари времена.
    Всичко се променя изведнъж. Започвате да пиете бира, което още повече променя нещата. Отново пушиш много (аз съм така като пия), но вече нямаш чувството, че умираш от това.
    Машината на времето. Топлина и приятелство струят по студената улица. Доверие и близост. "Боже, копеле, защо не се виждаме вече като преди" ; "Приателството е най-силното нещо на тоя свят" ; "А помниш ли..." и т.н. и т.н.
    Звъни телефона и тръгвате. Всеки на някъде. Разделечавате се, без да се лъжете, че ще си звънкате. Знаете че няма, но никой не е огорчен от това. Важното е,  че приятелството ви е живо. И чака следващата случайна среща.

Чао приятелю...



Гласувай:
0



1. andreytcho - ако знаех че така се чувстваш
13.11.2006 16:14
нямаше да ти досаждам, сега ще плача (аз така правя като не съм желан) -хехе

Аз пък като се завърнах след 6г. от Америката, отидох да видя най-добрия ми приятел от гимназията. През тези 6г. не сме говорили и една дума, но ето днес все още най-добри приятели и като че ли нямаше раздяла.

Добрите приятели винаги остават.

Това от мен
цитирай
2. anahata - Да, Андрейчо:)
13.11.2006 20:28
Добрите приятели наистина остават! Но понякога животът ни се развива с различни темпове. Единият - помъдрял; другият. . . и той помъдрял - но за различни неща:(
Променяме се, защото се развиваме, но не с еднакви темпове. И в един момент се оказва, че допирните ни точки с наш приятел са сведени почти до нулата. Знаем, че е закономерно, но пак ни боли:(
Изпитвала съм тази болка, така че те разбирам ssslavy!
цитирай
3. kaka - :)
13.11.2006 22:52
Знаеш ли, аз не веднъж съм писала в блога си по повод приятелите и приятелството. И знаеш ли до какъв извод стигнах? Щом съдбата те разделя с някой, то значи има защо - било то, за да не си наранен в бъдеще, било то, за да не нараниш ти... Но, както и ти каза, тзи случайни срещи ги има. Скоро съдбата ме срещна с една много добра бивша приятелка. Ей така, на улицата. И се почувствах адски добре, като в едното време. Но явно всичко остава до там.
Не мога да кажа, че не ми липсват старите приятели, напротив. Липсва ми всяка една дума, всеки един жест. Но го има и другия момент - това самозащитата е лоша работа. Хващам се да мисля понякога как ... за тези хора, тръгнали си от живота ми по някакъв повод, аз съм дала повече жертви, отколкото те за мен, започвам да изпитвам омраза и... се спирам...
Разбра на къде бия, да не философствам, че едва ли някой иска да ме чете :(
цитирай
4. ssslavy - няма край
13.11.2006 23:14
за приятелството, това ми беше идеята. Колко и чужди да сте си станали на ниво теми за разговор и общи неща, то емоцията е жива до гроб. Когато отново срещна Евреина отново ще седна да пия с него и отново ще ми е добре и отново ще сме приятели. Всичсо останало е пълнеж. И нови приятели, за които важат същите неща:)))
цитирай
5. kiro - slavy
13.11.2006 23:45
слави, за тебе има един сайт дето е тамън за тая цел. За да не се забравяме като приятели и особено да не се забравяш с близките си приятели и дет се вика да си имате вечен контакт. Ако не да си чатите, то поне да си имате координатите. zip.bg се казва. Ама е само с покана. Дай си мейла да ти пратя една, че ти го нямам.(ако все още нямаш)
цитирай
6. анонимен - Приятелството
14.11.2006 12:50
Много интерсно си го описал, браво! Животът ни сблъсква с различни хора и няма как да прекарваме всичкото си време с тях. Хората идват и си отиват, приятелите остават. Много лошо е, когато те предаде приятел, ане когато те забрави. За истинаското приятелство паметта е вечна. Помниш и хубаевото и лошото.

Тихомир, http://asktisho.wordpress.com
цитирай
7. анонимен - Xa-xa...
14.11.2006 17:47
Я Киро как се включва ни в клин, ни в ръкав със СПАМ :-D

Няма нищо случайно! И това, че сте се разделили с някой не е случайно. Споко, да не ти дреме :-)

Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssslavy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305933
Постинги: 36
Коментари: 198
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930