Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2006 12:41 - Тест за политическата ви принадлежност (отклоненията са във вас)
Автор: ssslavy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3559 Коментари: 4 Гласове:
0



Взех че се оказах социалист. Ти да видиш! Значи всички спорове на маса и всичките ми ходения по анрхо-митинги се оказаха една голяма заблуда. Мислил съм си значи че съм анархист. Ама американците ме хванаха! Обясниха (ударението е на "я") ми значи некой работи!

По стъпките на Каладан и аз си направих един тест за политическата ми принадлежност. И кво се оказа? Вземи тоя социалист :

image

Твар от десният долен ъгъл съм аз! Почти по Достоевски е историята:)

От тук мисълта ми тръгва в три посоки:

- Готов съм да се занимавам с всякви глупости, само и само да не седна да си пиша курсовата работа, която ме очаква.

-  Като повечето хора и аз съм склонен да разчитам на лесни отговори за себе си, получени от разни непознаващи ме, съмнителни източници като тестовете в интерент. Ушким професията ми би трябвало да ме предпази от това. Ха-ха. Всички отклонения на методиката са си за моя сметка.

- Дееба и хитрите американци, как са измислили да си правят социологическите проучвания и да въвличат хората да  мислят за политиката и да гласуват.  Нашите държавничета и социоложчета има още много да се учат от батковците (господарите) си.

Сега моля да изберете едно от трите твърдения по-горе. Изборът ще говори много неща за вас, които ще са верни въпреки вашето мнение за тях.

А иначе ето и линка към теста.


Тагове:   отклоненията,


Гласувай:
0



1. sunflower - И аз ...
11.11.2006 13:11
... социалист. Има какво да се учат, да! :)
цитирай
2. анонимен - ДеКуин:..
11.11.2006 16:02
Долен ляв ъгъл съм аз .. :) Демократ ме пишат.
Може би не съм дорасла още .. :)

цитирай
3. ssslavy - голяма драма:)
11.11.2006 16:19
нали?
цитирай
4. ssslavy - ще ми е много любопитно
12.11.2006 18:48
да видя описанието на политическите идеологии в България. Повечето ще носят имената на хора май - демократ-Костовист, демократ-Стояновист, либерал-Царист и либерал-случаен и Воленист са част от тях:)
Мале кви сме идолопоклонници, язък ни за християнството!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssslavy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305840
Постинги: 36
Коментари: 198
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930