Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2006 09:58 - Къде си вярна ти любов народна? Те я!
Автор: ssslavy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5649 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Задава се поредният избирателен цирк.
В неделя.
Този път не толкова нахъсано и скъпоплатено, но отново ни навиват да идем да си пожертваме гласът. Ето как и защо аз няма да го направя!

Защо да го правя? Ама честно!

Най-често срещаните спекулации са:

 - ЗАЩОТО така трябва! - аз да не съм на 5 годинки, извинявайте много. Тия постулати могат да вървят когато убеждаваш дете да си мие ръцете или да ползва гърнето, ама дайте нещо като аргумент, а? Ето го...
-ЗАЩОТО ако не гласуваш, после нямаш право да критикуваш спечелилият изборите! - верно ли бе? До скоро постулата беше "Ако не подкрепяш партията - нямаш парво на мнение", сега партията е заменена със "системата". Е демократизираме се, нема кво да се каже! Все си мислех, че гражданското самосъзнание не се ограничава с взимането на решение при отсъствието на печелившо такова.
- ЗАЩОТО това е най-прогресивният начин за участие в политическия живот и управление! - е нека не се връщаме в историята. Пък и ми мяза малко на тото - 1 на 1 000 000 е да спечелиш, ама участвай щото е хитро. Не съм хазартен тип, кво да се прави.
- ЗАЩОТО вярвам на Х.! - е аз пък вярвам на Феята на зъбчетата. И то най-вече защото не ме е карала да й вярвам. Вярата е нещо нужно, но опасно - за справка: кръстоносците, Бин Ладен и Чарлз Менсън.
- ЗАЩОТО така се чува моя глас! - аха, за тва не се бях сетил! а ти сигурен ли си какво кзва твоя гглас?
- ЗАЩОТО....

Абе ЗАЩО не си....играете някъде другаде?!?

И отново - защо да го павите? Ако не намерите отговор на този въпрос, да минем по същество:

Оказа се, че 16 годишният ми опит в негласуването е всъщност една голяма измама. Измислили са го хората - като не гласуваш ти преразпределят гласа според процента на гласувалите. Хитро! Толкоз хитро, че ми трябваше да ми го обясняват един час на маса, за да мога да повярвам. Не че не го бях чувал преди, ама ми се струваше абсурдно. Е, вярно е:(
Така че - прежалете полвин час от живота и идете да пуснете една невалидна бюлетина, това е единственият начин да не участвате в играта.


Тагове:   народна,


Гласувай:
0



1. анонимен - Защото...
17.10.2006 10:12
и аз НЯМА ДА ГЛАСУВАМ!!!
...за пореден път... :-/

Поздрави
цитирай
2. shiva - това и ще направя!
17.10.2006 10:17
Невалидна бюлетина!
цитирай
3. ssslavy - гласувай!
17.10.2006 10:18
с невалидна бюлетина. Само запази добрия тона и не драскай много нецезурни думи по нея.

"Гласувам за Дядо Мраз" стига:)

Иначе ще ти вземат гласчето и готово!
цитирай
4. sunflower - До сега ...
17.10.2006 10:25
... съвестно съм изпълнявала гражданския си дълг и съм гласувала .... обаче, както каза някой вчера в блога, ако изборите променяха нещо, щяха да ги забранят. Дали да не спра да съм балък и да не направя каквото казваш ... още повече, че сега от теб чувам, че това е начина да не участвам в играта ...
цитирай
5. ady - Не се бях сетила
17.10.2006 10:44
за този начин. Смятам да го направя.
цитирай
6. kolibri - Така е,
17.10.2006 11:28
по добре невалидна бюлетина отколкото самото негласуване, то пак е изказване на позиция но така поне твърдо се заявява "Не ме кефите бе", а и гласът ти няма да бъде преразпределен някъде си.
цитирай
7. killu -
17.10.2006 13:13
Е аз ще гласувам за определен човек но смятам че това което правите е много добро. Наистина празните/невалидните бюлетини не се преразпределят за разлика от празните гласове.
цитирай
8. nelih - еми не е така
17.10.2006 13:56
мисля, че това не важи за мажоритарни избори, там и да не гласуваш, нищо не се преразпределя - само при системата Донт е важно да гласуваш, дори и с невалидна бюлетина
цитирай
9. deseo - и си казах
17.10.2006 14:35
"Стига" (тука следва характерния жест на оная кака, дето се тъпче с активиа). Не мисля да измина 300 км отиване и връщане за да гласувам за някой си, за да не станел друг. Виж това с невалидната бюлетина е хитро, но пак не си струва в моя случай. Освен това ми се иска "управляващите" да спрат да ни правят на балъци и да разгирават театри, а да се държат поне малко сериозно (и много интелигентно). Тогава може и да си преразгледам решението да не гласувам вече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssslavy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305510
Постинги: 36
Коментари: 198
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031